Wednesday, February 23, 2005

Sedih...

Rasa-rasanya tidak ramai murid cg yang ingin mengambil peluang menggunakan bahasa Melayu mereka melalui blog ini... sedih juga rasanya kerana sambutan terhadap blog ni agak dingin.. :(
blog ini bukanlah untuk cg mencari kesalahan murid-murid dari segi bahasa, tetapi ianya diadakan supaya murid-murid dapat berlatih meluahkan perasaan atau berkongsi pengalaman..
bagi yang telah menghantar komen atau pendapat, terima kasih cg ucapkan.. teruskan.. bagi yang belum, cg nantikan 'suara-suara' anda...

3 Comments:

At 10:09 pm, Anonymous Anonymous said...

Assalamualaikum Cikgu!

Saya bukan anak murid cg tapi saya cuma hendak memuji cg kerana menggunakan IT untuk memberi peluang kepada anakĀ² murid cg yang sememangnya suka 'blog-hopping'. Syabas! Walaupun belum ramai yang memberi pendapat melalui blog ini, tak bererti yang mereka tidak membaca apa yang tertera di sini. Jangan putus asa ya cg? :D

 
At 10:16 pm, Blogger ixora said...

Assalamualaikum CG. Walaupun saya bukan cikgu bahasa, saya cuba melatih diri menggunakan bahasa melayu melalui puisi dan sajak saya. :)lawatlah lelaman saya.

 
At 9:44 am, Blogger Cikgu M said...

Terima kasih atas sokongan dan perangsang yang diberikan!

 

Post a Comment

<< Home